مرکز پخش بادام زمینی درجه یک

بادام زمینی درجه یک و با کیفیت که به صورت های مختلف فرآوری شده را می توانید از مراکز معتبری که بهترین نمونه آجیل و خشکبار را در بسته بندی های متنوع عرضه می‌کند خریداری کنید و از خواص درمانی ارزش غذایی این مغز های مفید بهره‌مند شوید در اینجا قصد داریم شما را با خواص و مرکز پخش بادام زمینی درجه یک آشنا کنیم.

مرکز پخش بادام زمینی درجه یک

خواص مصرف بادام زمینی چیست

خواص مصرف بادام زمینی چیست

بادام زمینی هم مانند آجیل هایی همچون گردو و پسته حاوی مقادیر بالایی از املاح معدنی و مواد مغذی است که هر یک به نحوی برای تقویت سیستم ایمنی درمان بیماری ها و ایجاد زیبایی در پوست و مو الزامی هستند به همین منظور میتوان بادام زمینی را منبعی غنی از پروتئین ها آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها فیبر و سایر املاح معدنی دانست به طور مثال این دانه های خوراکی سرشار از نیاسین، منگنز، آهن، پتاسیم، ویتامین های گروهB، ویتامین c و k می باشد.

  • بادام‌زمینی با دارا بودن مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان ها با ایجاد اختلال در زمینه فعالیت رادیکال های آزاد از بروز سرطان و یا پیش روی سلول‌های سرطانی جلوگیری می‌کند.
  • این دانه مغذی با از بین بردن کلسترول های مضر خود از ایجاد بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری کرده همچنین با پیشگیری از انسداد شریان ها از عارضه قلبی همچون سکته جلوگیری می کند.
  • بادام زمینی مقادیر ناچیزی کربوهیدرات دارد و به عنوان یک خوراکی رژیمی در مفید محسوب می شود که در درمان اختلالات عصبی افسردگی اختلال هورمونی یائسگی و.. جلوگیری میکند.
  • علاوه بر این سطح بالای آنتی اکسیدان ها و ویتامین های مختلف در بادام زمینی سبب تقویت پوست و مو میشود و شادابی و طراوت پوست را حفظ می کند.

فواید بادام زمینی برای سلامتی

فواید بادام زمینی برای سلامتی

پیش از این به چند مورد از فواید نهفته در بادام‌زمینی اشاره کردیم در اینجا نیز قصد داریم به ذکر چند مورد است خواص بی شمار این دانه مغزی بپردازیم

  • وجود مقادیر بالایی از انواع پروتئین ها و ویتامین ها به همراه با آنتی اکسیدان های فعال در بادام زمینی سبب تقویت سیستم ایمنی و ارگانهای بدن شده و از طرفی در درمان بسیاری از امراض مفید است.
  • بادام منبعی غنی از آهن و کلسیم است که به درمان کم خونی فقر آهن و عوارض ناشی از آن مانند ضعف و بی حالی کسالت و خواب آلودگی مشکلات پوستی و موی جلوگیری می‌کند از طرفی سبب تصفیه خون و گردش بالاتر گلبول های خون می شود و از امراضی مانند نرمی استخوان جلوگیری می کند.
  • بادام حاوی تریپتوفان است که صد مواد شیمیایی بدن از جمله سروتونین، نیاسین و.. را افزایش داده و از ابتلا به عارضه های عصبی مانند افسردگی و آلزایمر پیشگیری میکنه علاوه بر این سبب تقویت حافظه و افزایش هوش نیز می شود.
  • منگنز موجود در بادام زمینی به جذب چربی کربوهیدرات و کلسیم بدن کمک کرده و سبب تنظیم فشار خون میشود.

عرضه مستقیم بادام زمینی درجه یک

عرضه مستقیم بادام زمینی درجه یک

با توجه به مواردی که اشاره شد تا حدودی با خواص و انواع مختلف بادام زمینی آشنا شدیم و همان طور که می دانید مغز ها با داشتن بالاترین میزان مواد مغذی نداشتن کلسترول موزر به عنوان یک خوراکی مفید در صبحانه میان وعده و به صورت ذیل و تنقلات مورد استفاده قرار می گیرد.

هرچه بهتر را بیشتر فواید نهفته دردانه های خوراکی مانند بادام زمینی و سایر آجیل ها مراکز متعددی به تهیه و تولید بادام زمینی اعلا در بسته بندی متنوع و به صورت های پوست کنده با پوست نمک سود بو داده و تم های مختلف این دانه های خوراکی را توزیع می کنند و برترین بازارهای داخلی در صادرات و عرضه به سایر کشورها نیز فعالیت دارند.

شما نیز می توانید جهت خرید بادام زمینی درجه1 و مرغوب از طریق مراکز حضوری معتبر و یا سایت ها و آنلاین مارکت های ما انواع مختلف بادام زمینی و سایر مغزها را به صورت بادام زمینی عمده یا بسته بندی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

  • تبلیغات: 
    1. قیمت مغز گردو سفید اعلا
    2. تولید کننده فندق بسته
    3. خرید و فروش انواع گردو صادراتی
    4. مغز گردو پکان ایرانی + مشخصات بسته بندی عمده فله
72

  1. سلام من شیفته محصولات شما شدم و همیشه از همین سایت خرید میکنم

  2. سلامخسته نباشید
    اطلاعات جامعی در مورد بادام زمینی ارائه داده اید و مشتریان را به خوبی با خواص این محصول آشنا کرده اید واقعا دستمریزاد

  3. سلام بادام زمینی طرفداران زیادی دارد همیشه از محصولات بادام زمینی این سایت برای فرزندانم خرید میکنم، رضایت دارم

  4. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات کامل و جامعی که در اختیار مخاطب قرار می دهید، همچنین تشکر ویژه بابت توزیع بادام زمینی باکیفیت، خوش طعم و لذیذ، پر خاصیت و ارگانیک و سرشار از مواد مقوی و ویتامین های مختلف و آنتی اکسیدان و آهن که باعث سلامت پوست و مو و جلوگیری از سرطان و تقویت سیستم ایمنی بدن شده و با حذف واسطه ها با قیمت مناسب تر به دست مصرف کننده می رسانید. لطفا درباره قیمت محصول، نحوه ارسال توضیحات بیشتر بفرمایید. باتشکر مجدد از مجموعه الینات

    • سلام وقت بخیر
      جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  5. سلام خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت توضیحات خوبی که درمورد این محصول ارائه دادید وایا حساب کاربری واتس اپ یا اینستاگرام دارید انشاالاه که موفق باشید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید و خیلی متشکرم ازشما که زحمت میکشد باتشکر ازسایت خوبتون.

  6. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت گروه تجاری الینان بنده چندمین باره که خرید میکنم و اقعا کیفیت و قیمت برند شما عالی بود و ممنونم از مدیریت محترم هم به خاطر رفتار خوبشون و هم محصول خوبشون

  7. سلام درود فراوان خدمت عزیزان در برند الینات که تولید کننده و عرضه کننده بادام زمینی های درجه یک برای سرتاسر ایران هستند لطفاً در مورد قیمت هم بفرمایید و بفرمایید که چند روز طول میکشد که به دست مصرف‌کننده و مشتری برسد؟

    • سلام طاهر عزیز
      لطفا برای دریافت پاسخ سوال خود با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید. تا شما را راهنمایی کنند .

  8. بادام زمینی دارای مقادیر بالایی از پتاسیم است و میزان پتاسیم آن تقریبا دو برابر سدیم است و به همین دلیل مصرف بادام زمینی برای کسانی که فشار خون بالایی دارد مفید خواهد بود.حتما در رژیم روزانه خود قرار دهید

  9. بادام زمینی این مجموعه از همه نظر برای من عالی بوده هم تازگی هم طعم نه شوری زیادی داره نه خیلی بی نمک هستش در کل کیفیتشون بیسته ممنونم

  10. عرض تشکر و احترام
    شاید براتون جالب باشه من بادام زمینی این سایت رو خریداری کردم هم به عنوان اجیل به فروش رسوندم هم به قولی کره گیری کردم و نتیجه عالی داشته برام پیشنهاد میکنم امتحان کنید حتما

  11. واقعا بادام زمینی خیلی خاصیت دارد و اینکه طبیعی هست خیلی بهتره که مثلا برای رشد مو بجای قرص خوردن از این خوراکی میتوان استفاده کردم البته اگر کسی حساسیت به بادام زمینی نداشته باشه
    بادام زمینی با داشتن اسید‌های چرب امگا ۳ با تقویت فولیکول‌های مو میشه و از این طریق به افزایش رشد مو‌ها کمک می‌کند و از طرف دیگر با داشتن بیوتین از ریزش مو‌ها جلوگیری می‌کند. از دیگر خواص بادام زمینی این است که غنی از ویتامین E است و این ویتامین به درمان موهای شکننده و آسیب دیده کمک می‌کند.

  12. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    بادام زمینی شما با پوست هستش یا بصورت مغز شده ؟
    در خصوص قیمت میخواستم بیشتر توضیح بدین

    • سلام کاربر گرامی
      برای دریافت سریع پاسخ سوال خود با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید. و یا فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  13. با سلام و وقت بخیر. بادام زمینی برای تقویت ریه و طحال مفید است و کلسترول خوب خون را بالا می برد. بادام زمینی درد معده را از بین می برد و به عنوان نرم کننده سینه استفاده می شود و سرفه خشک را برطرف می کند. خیلی راضی ام از خریدم.

  14. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه الینات و بابت توزیع و پخش بادام زمینی با کیفیت و قیمت مناسب از ایشان تشکر میکنم. بادام زمینی سرشار از ویتامین E، روی و منیزیم است و از این طریق به درمان جوش و آکنه کمک می‌کند. ویتامین E موجود در بادام زمینی علاوه‌بر کمک به درمان آکنه در درمان آفتاب سوختگی نیز موثر است. علاوه‌بر این‌ها بادام زمینی با داشتن مقادیر بالایی از ویتامین C، اسیدهای چرب و منیزیم موجب افزایش تولید کلاژن شده و با این کار چین و چروک پوست را درمان می‌کند. بنابراین یکی از خواص بادام زمینی جوان‌سازی پوست است.برای تهیه این محصول با کیفیت از سایت این مجموعه دیدن کنید

  15. بادام زمینی واسه همه مفیده ازاین به بعد بادام زمینی خواستم ازهمین سایت می خرم چون کیفیت خوبی دارن خوشم اومد

  16. سلام و خدا قوت از بادام زمینی توضیحات خیلی خوبی داده بودین ممنون از شما سوالم اینه که شما هر مقداری که بخواهیم ارسال میکنید یا نه سقف مشخصی دارید؟

    • سلام وقت بخیر
      جهت پاسخ سوالتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  17. چحوری میشه سفارش داد و اینکه مقدارش مهمه یا هر چقدر بخواییم میتونیم سفارش بدیم؟

    • سلام وقت بخیر جهت ثبت سفارش و پاسخ سوالتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  18. سلام خسته نباشید
    برای خرید عمده بادوم زمینی هاتون میخواستم بپرسم تخفیف هم در نظر گرفته میشه یا خیر

    • سلام جناب حسنی عزیز
      برای اطلاع از قیمت لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  19. سلام آقا بادام زمینی خیلی خوشمزه اس ولی من هروقت میخورم ضعف میگیرتم نمیدونم چرا ممنون میشم جواب سوالمو بدید

    • سلام اقای رضایی عزیز
      جهت پاسخ سوالتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران متخصص ما در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  20. شما این محصول رو تا چه میزان صادرات میکنید به کشورهای دیگه؟

    • سلام وقت بخیر
      جهت پاسخ سوالتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  21. درود ، بادام زمینی یکی از پر طفدار هست،
    آیا بنده سفارش انترنتی بدهم
    نحوه ارسال شما چطور هست؟
    لطفا به سوال من پاسخ دهید

    • سلام خانم پور سعیدی عزیز
      جهت ثبت سفارش و پاسخ سوالتان درخصوص ارسال بسته لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  22. با سلام. در مورد بادام زمینی اطلاعات مفدی تو سایتتون بود. ممنونم

  23. سلام به همگی. ممنون از مطالب مفید داخل سایت. لطفا راجب قیمت هم اطلاعاتی بدین. تشکر

  24. وقتی بادام هارو براتون آوردند حتما همون اول جلوی خودشون ۱۰تا بردارید و بخورید و صددرصد میبینید که هر ده تاشم شیرین بوده و تین ربطه به شانس نداره چون همه بادام ها شیرینن.
    مغز بادام ها کوچک،چروک و پوسیده نیست و کاملا سالمه سالمه و مثل بادام های بسیاری از سایت های دیگر مزه خاک نمیدن که من خیلی گرفتار این مشکل بودم ولی الان که از این سایت خرید کردم بسیار راضیم و فوایدش رو ‌‌دارم میبینم و منی که یک عمره بادام مصرف میکنم از پوست نازکی که مایل به قرمزه میتونم بفهمم تازه است یا نه

  25. سلام وقت بخیر.
    بادام زمینی برای سلامتی خیلی مفید و بهترین بادام زمینی این سایت داره و واقعا قیمت که عالیه .سپاس از سایت خوبتون

  26. سلام وقت بخیر بادام زمینی جزو آن دسته از تنقلات خوشمزه و پرطرفداری است که خستگی را به شدت برطرف می کند وبرای افراد بهت زده یا کسل و بی حوصله بسیار مفیداست کیفیت این محصول فوقالعاده است ممنون.

  27. من بادام زمینی دوس دارم. الان با خوندن این مقاله برای مصرفش راغب تر شدم

  28. قیمت خرید بادام زمینی فله ای چقدره؟ هزینه ارسال به کل کشور را دارید؟

    • سلام خانم صدقی عزیز
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  29. سلام و وقت بخیر
    اولین نکته برای خرید بادام خوب، یکنواخت بودن اغلب بادام ها از نظر اندازه است.بادام های این سایت این ویژه گی مثبت رو دارند همچنین پوست یکدستی دارند

  30. سلام خریدی که از شما داشتیم به دست ما رسید محصول شما بسیار باکیفیت بود کمی دیر به دست ما رسید ولی سپاسگذاریم

  31. باسلام بادام زمینی دارای خواص فراوان است و جزء تنقلات پرطرفدار است.امیدوارم همه دوستان مثل من از خرید از این سایت راضی باشن .باتشکر از مجموعه الینات

  32. بادام زمینی رو چون طبعشم گرم و تر هست می شه به عنوان یه خوردنی که معمولا ازش استفاده می شه تو جیب ریخت و دائم خورد البته نباید زیاده روی کرد چون بعضی عارضه ها رو ممکنه داشته باشه که هرکس باید خودش ببینیه بهش می سازه یا نه.

  33. سلام و عرض ادب
    وقتتون بخیر
    من عاشق این نوع بادوم زمینی هستم
    ترکیب بادوم زمینی و پوستش که نمکی هست و بهش نمک چسبیده خیلی حال میده
    مخصوصاً اگه بادوم زمینی یکم بو داده هم باشه

  34. با خواص بی نظیر بادام ک در این سایت خوب آشنا شدید پس به راحتی عبور نکنید و حتما سفارش بدید عالیه بادام هاشون

  35. بادام زمینی درجه یک واقعا فوق العادن
    چون خیلی ها از این سایت داشتن و راضی بودن و منم گفتم امروز بیام خرید کنم ؟
    برای سفارش با کارشناسان در ارتباط باشم؟

    • سلام خانم حسینی عزیز
      برای ثبت سفارش لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  36. سلام و وقت بخیر بادام زمینی درجه یک با دنیایی از ویتامین ها واملاح معدنی از مقوی ترین آجیل هاست که نسبت به بقیه آجیل ها از قیمت مناسبتری برخورداره وهرقشری با هرتوان مالی میتونه از این محصول داروئی ودرمانی وخوشمزه برخوردارشوند

  37. سلام و عرض و ادب خدمت تمامی دوستان محترم و دوست داشتنی:

    مجموعه الینات یکی از بهترین مجموعه‌هایی می‌باشد که در تولید و فروش محصولات خشک بار فعالیت چند ساله‌ای دارد یکی از بهترین محصولات این مجموعه بادام زمینی می‌باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین فقط کیفیت نیست و قیمت این محصولات نیست به نسبت به بقیه‌ی رقبا از قیمت پایین‌تری برخوردار است به خاطر این ویژگی‌ها این سایت به یکی از بهترین مجموعه‌ها در این عرصه تبدیل شده است

  38. سلام وقت بخیر
    اطلاعات خوب و مفیدی در مورد بادام ارائه دادید چجوری می تونیم سفارش بدیم؟

    • سلام اقای سلطانی عزیز
      برای ثبت سفارش و ارتباط با همکاران ما لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  39. سلام وقتتون بخیر بادام زمینی از محبوب ترین آجیل های رژیم غذایی منه ممنون از سایت خوبتون

  40. سلام و خدا قوت
    مطالب خیلی خوبی در مورد بادام زمینی قرار داده بودین و لذت بردم چجوری سفارش بدم؟

    • سلام وقت بخیر
      برای ثبت سفارش و ارتباط با همکاران ما لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  41. سلام. ببخشید شما اطلاع دارید که کالری بادام زمینی چقدر هستش؟
    تشکر میکنم ازتون

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالاتتان در خصوص کالری موجود در بادام زمینی لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران ما در اسرع وقت پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  42. سلام من بادام زمینی با غلاف و بدون غلاف میخوام لطفا قیمت عمده اش را بفرمایید و هزینه ارسالش چنده.موفق باشید.

    • سلام خانم عبداللهی عزیز
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده از سایت الینات لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید، مشاوران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  43. سلام دوستان
    سایت الینات یکی از بهترین فروشندگان و تولیدکنندگان بدون واسطه هستند که ما سابقه خرید های عمده و زیاد ازشون داشتیم

  44. سلام خسته نباشید
    به نظر من بادام زمینی پایه ثابت ظروف آجیل است و هیچ جایگزین دیگری ندارد و مصرف آن برای همه مفید است

  45. سلام و تشکر ازاین مجموعه که خیال مارو از بابت خرید محصول باکیفیت راحت کرده و به راحتی با یه زنگ محصولمون رو تحویل گرفتیم.ممنون

  46. مطلب جالبی بود،ترقیب شدم از سایت شما سفارش بادام زمینی بدم

  47. سلام وقت بخیر
    بادام زمینی از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است حتما ب بچه ها در میان وعده ها بادام زمینی بدین خیلی خوبه

  48. با سلام ودرود برشما چند تا سوال ازسایت خوب شما داشتم ایا امکان خرید این محصول هست ؟وقیمت این محصول چقدر هست؟ و ایا امکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد ممنون میشم پاسخ بدهید

  49. بادام زمینی طعم و ارزش غذایی مانند گردو و بادام دارد ، بادام زمینی نیز بسیار مغذی است

  50. بادام زمینی برای رشد موها خیلی مفیده و افرادی که ریزش مو دارند حتما ازش استفاده کنن و اینم بگم بادام زمینی خواص دیگه ای هم داره

  51. سلام وقت همگی بخیر. مقادیر بالایی از انواع پروتئین ها و ویتامین ها به همراه با آنتی اکسیدان های فعال در بادام زمینی سبب تقویت سیستم ایمنی و ارگانهای بدن شده و از طرفی در درمان بسیاری از امراض مفید است.پیشنهاد میکنم حتما استفاده کنید

  52. ممنون از سایت و کیفیت
    مغزیجات شما که تونستم با کیفیت و تازگی تهیه کنم
    میخواستم راهنماییم کنید که چطوری میتونم به صورت عمده خریداری کنم ؟

  53. سلام
    ایا بادام زمینی که موجود دارین دارای پوسته هستش یا اینکه بصورت هسته ؟

  54. با عرض سلام و خداقوت خدمت گروه تجاری الینان بنده چندمین باره که خرید میکنم و اقعا کیفیت و قیمت برند شما عالی بود و ممنونم از مدیریت محترم هم به خاطر رفتار خوبشون و هم محصول خوبشون

  55. چندین نوبت از مجموعه شما خرید کردم و کاملاً راضی بودم از طرفی اطلاعات سایتتون هم بسیار عالی بود خداوند به شما سلامتی و توفیق دهد

  56. سلام وقت بخیر، بادام زمینی هم مانند آجیل هایی همچون گردو و پسته حاوی مقادیر بالایی از املاح معدنی و مواد مغذی است که هر یک به نحوی برای تقویت سیستم ایمنی درمان بیماری ها و ایجاد زیبایی در پوست و مو الزامی هستند.
    نیز به همین منظور میتوان بادام زمینی را منبعی غنی از پروتئین ها آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها فیبر و سایر املاح معدنی دانست به طور مثال این دانه های خوراکی سرشار از نیاسین، منگنز، آهن، پتاسیم، ویتامین های گروهB، ویتامین c و k می باشد.

  57. سلام وعرض ادب بادام زمینی یکی از خوراکیهای خوشمزه و ارزان است که میتواند جای خوراکیها و تنقلات مضر را بگیرد و برای بچه ها بسیار مناسب و انرژی زاست و ممنون که محصولی باکیفیت در اختیار ماقرار دادید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما